Sitter ute på trappen och njuter av solen. Ronja sover fortfarande i vagnen hon vaknar nog när som helst hon har sovit i snart 2 timmar de är jobbigt att vara på dagis 😋 Lämnade Ronja på dagis 08.45 och när jag kom hem igen så planterade jag blommorna som jag köpte igår underbara stjärnöga och murgröna. Sen städade jag av vårt sovrum dammade och dammsög, dammsög hela övervåningen och hela undervåningen så ikväll är de bara damma där nere kvar. Så skönt att ha de klart innan man hämtar Ronja så att jag kan spendera resten av dagen med henne. Det är så underbart väder. Njuter till fullo och slurpar i mig all D-vitaminjag  kan. Nu är det bara 1,5 vecka kvar innan jag börjar jobba igen så ska passa på att ta tillvara på de sista dagarna innan de är dags för allvaret. 





1 kommentarer

Anonym

22 Dec 2015 21:46

Hallå! Uppdatering?

Svar: Ja den har varit väldigt dålig. Tiden är knapp även att de är en dålig ursäkt. Får bli bättring 2016 så dålig på att komma på vad jag ska skriva om bara 😟
Sophie

Kommentera

Publiceras ej