Länge sen jag tittade in här men jag har verkligen inte hunnit. Eller man kan säga att jag prioriterar annorlunda nu förtiden. 
Ronja har hunnit bli 9 månader, kryper och kan ställa sig mot saker. Hon blir bara roligare o roligare. Men just nu är hon inne i en fas då hon vill bli buren konstant o kräver mycket närhet. Detta har lett till att jag fått jätte ont i rygg och nacke samt att armar o händer domnar på mig. Var hos naprapat i torsdags och tycker nästan de blivit värre sen jag var där. Men håller tummarna på att de snart blir bättre. Huset vårt är ute till  försäljning och vi har haft några visningar på de men ingen har hittills velat ge vad vi begär så vi avvaktar. 

Att få barn ger mycket glädje många gånger men att bli väckt vid 05.45 en söndag *gäsp* har jag svårt att se någon glädje i 

Kommentera

Publiceras ej