Idag hade jag ställt kl på 08 för att jag skulle hinna upp i tid för att duscha och fixa iordning mig innan jag ska väcka skrållan. Men skrållan väckte mig vid 7 och ville ha mat så efter det var det bara att ta sig i kragen och sätta fart medan hon somnade om. I vanliga fall brukar vi slumra om ett par timmar till men idag så ska vi till bvc och det är dags för vägning och mätning. Sen ska även lilla skrållan få sin 3 månaders spruta stackarn. Har hört att de kan bli febriga efteråt så har köpt hem bebis alvedon som hon får om hon får feber.
Det har gått över en månad sen vi var på bvc så det ska bli spännande att de hur mycket hon har växt.
Nu är det dags att väcka henne så att vi inte blir sena.
Önska oss lycka till

1 kommentarer

MOSTER <3

15 Apr 2014 12:19

Hihi lycka till önskar moster hihi <3

Kommentera

Publiceras ej